לחיוג מהיר

עקבו אחרינו

למה לרכוש אם אפשר לשכור – כלי גינון לגינה

השכרת ציוד לגינה

כיום אנו חיים בעידן השפע, אך בו זמנית מתחלחלת אט אט ההבנה שהעובדה שניתן להשיג הכול מהכול אינה מחייבת שנחזיק גם וגם, כך שאם ניקח דוגמה קיצונית, נציין שאנשים לא ירכשו גם לימוזינה עבור החתונה, גם רכב שטח עבור טיולי השבת וגם רכב משפחתי גדול עבור הנסיעה הממושכת לאילת, אלא הם יבחרו ברכב הרצוי ואת הרכב הנוסף הם ישכרו בעת הצורך. אותו הדבר בדיוק מתקיים גם בעולם תחזוקת הגינה. אנשים שמבקשים לטפח את הגינה בעצמם נהנים מהידיעה שאין צורך לרכוש שואב עלים, משאבת נוזלים, מכסחת דשא, טרקטורן כיסוח, טרנצ'ר וכדומה, אלא הם יודעים שבאמצעות הוצאה נמוכה וחד פעמית הם סוגרים את הפינה.

רוכשים או שוכרים?

יש להפריד בין דברים שאין זה הגיוני לשכור לגינה לבין דברים שזה בהחלט כלכלי, ועל כן לאחר שמארגנים גינה מוטב לערוך שתי רשימות: אחת עבור השכרה ושנייה עבור רכישה. שנדגים? גדרות לגינה, מנגל, ריהוט גינה, משפך, מעדר, את חפירה ומזמרה אין זה הגיוני לשכור כיוון שמדובר בציוד שיש בו צורך ביום יום, אך כאשר מדובר בציוד מכאני, גדול ויקר כבר כן הגיוני לשכור. שנדגים? אם לצורך הדוגמה עומדים לארגן אירוע בגינה ומבקשים לנקות אותה באופן יסודי ומהיר, יהיה נכון לשכור שואב עלים, או אם הבאתם גזם חיפוי לאדמה אך מבקשים לעדן אותו, טוב לדעת שניתן לשכור מרסקת גזם.

שקט נפשי

אז מדוע גם אנשים בעלי אמצעים מעדיפים לשכור ציוד לגינה? ובכן קיימות לא מעט סיבות טובות, אך ראשית נציין שמדובר בשקט נפשי. כאשר הציוד מושכר גם אין צורך לחשוש פן הוא יתבלה בחוץ (בלחות, בשמש ובגשם), גם אין צורך לחשוש פן הוא ייגנב וגם אין צורך לחשוש פן תתחילו לעבוד ופתאום תתעורר תקלה, וזאת כי ציוד מושכר לגינה תמיד מגיע לאחר בדיקת תקינות מקיפה. עוד נציין שהרבה פעמים לא ברור איזה ציוד מתאים למשימה הרצויה, ועל כן בעת השכרת ציוד זוכים בערך מוסף – בייעוץ מקצועי שמפנה אל עבר הבחירה המתאימה ביותר.

לא ביצה ולא תרנגולת

מכירים את זה שקונים ציוד חדש למטבח ואז מבינים שצריך להוסיף יחידת אחסון, או שרוכשים נעלי ספורט ואז מבינים שצריך להתאים בגדי ספורט? ובכן לא פעם אנשים שרוכשים ציוד מאסיבי ויקר לגינה מבינים שעליהם לשמור אותו בתנאים הולמים, משמע עליהם לפנות לו מקום ואף לבנות/לרכוש מחסן חיצוני ייעודי. אינכם רוצים להתחיל להיכנס להוצאות משלימות ולהתחיל להוסיף ציוד מיותר? הפתרון ממש מולכם: שוכרים!

כל תכנון טוב כולל בלת"מים

השקעתם בעיצוב הגינה, לקחתם גנן, בחרתם בקפידה צמחים, התאמתם ריהוט גינה ותכננתם תוכנית עבור מחשב ההשקיה? ובכן עדיין נותרה עבודה – טעות לחשוב שתחזוקת גינה היא משימה של שגר ושכח, אלא ממש כמו אחזקה של חיית מחמד, כך גם פה מדובר באלמנט שמצריך טיפוח תמידי ושמדי פעם מפתיע עם צרכים לא צפויים. מכאן שבין אם מתכננים בגינה אירוע, מבקשים לטפל בנישה מוזנחת, או שבתום תקופת החורף מבקשים לגזום את הצמחייה שמעניקה מחסה לנחשים, הרי שלא פעם צץ צורך בציוד ייעודי שאינו בנמצא, וכשזה קורה טוב לדעת שישנו מענה – ציוד במצב מצוין שרק מחכה שתיעזרו בו.

חיסכון

אין לדבר על השכרת ציוד לגינה מבלי לשאול את השאלה הכה חשובה – האם העניין נחשב כלכלי? ובכן תלוי כיצד מתנהלים. שנרחיב? אם אתם מכסחים את הדשא פעם בשבוע, אז כן, הגיע הזמן שתרכשו מכסחת דשא משלכם, אך אם הצורך מתעורר בתדירות הרבה פחות תקופה ולו פעמיים שלוש בשנה, הרי שאז אין שום סיבה הגיונית להוציא סכום גדול בבת אחת, למצוא מקום ייעודי עבור אחסון ולהשקיע בתיקונים שמדי פעם מתעוררים, אלא הרבה יותר נכון וכלכלי שבאותן פעמים אחדות תשכרו את הציוד הנחוץ.

יעילות

מכירים שמפנים זמן, מודיעים לכולם שעתה עסוקים ואז בדיוק כשעומדים לכסח את הדשא או לגזום את העשבייה, על ההתחלה מוצאים את עצמכם רוכנים לצד המכשיר ומנסים להבין מהיכן נובעת התקלה, כך שעד שכבר מבינים ומתקנים השמש שוקעת וכל המוטיבציה מתאדה. ובכן אם מראש מבקשים לדעת שהמכשיר לא יפתיע עם תקלות מיותרות, פשוט מוטב לשכור ממקום מקצועי שמעניק בשוטף את סך התיקונים הרצויים.

מהיכן שוכרים?

אז לא, לא מדובר בקיבוץ ולא מדובר ברכישה משותפת של מכסחת דשא ביחד עם השכן (לרוב לא מומלץ), אך כן מדובר בפתרון אידאלי שמוצע לכולם, ופה רק נותר להבין מהיכן שוכרים. מהיכן באמת? ובכן אם גדרות אלומיניום לבית פרטי רוכשים מבית עסק שמתמחה בעבודה עם אלומיניום וריהוט גינה רוכשים ממקום שמתמחה בעיצוב, הרי שאמצעי גינון רוכשים מבית עסק שמתמחה בתחום ושבין היתר מעניק מענה משלים, למשל שירותי מכירה, שירותי תיקון ושירותי ייעוץ ממוקדי צורך. טיפ אחרון? חשוב לבחור בבית עסק שנמצא בסמוך אליכם, כי כאשר צץ הצורך בכלי ייעודי לגינה רצוי לקבל מענה מידי.

יש לכם שאלה? להתייעצות חייגו

או השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!